Page 2 - IKTH efimerida sxoleiou No38_bl
P. 2
ΕΚΔΗΛΏΣΕΊΣ -
ΔΡΑΣΤΗΡΊΌΤΗΤΕΣ
- 14/9/2020: Έναρξη σχολικού έτους 2020- τριών Ε΄ τάξης με το Μουσείο Σχολικής - 7/6/20211: Διαδικτυακή συνάντηση των Δωρητές
2021 - Ομιλία Διευθύντριας. Ζωής και τον κ. Κώστα Στοφόρο για συζή- τάξεων Δ΄, Ε ΄, ΣΤ΄ με παιδιά από σχολείο (σχ. έτος 2020-2021)
- 18/9/2020: Γιορτή Ρος Ασανά Δημοτικού - τηση πάνω στο βιβλίο του «Η σπηλιά του του Τελ Αβίβ που συμμετέχουν στο εκπαι-
Νηπιαγωγείου - Παιδικού Σταθμού. δράκου». δευτικό πρόγραμμα «My family story» για Ευχαριστούμε τους δωρητές μας που είτε
- 23/10/2020: Κατάθεση στεφάνου από τις - 28/1/2021: Εορτασμός του Του Μπισβάτ ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων. με χρηματικά ποσά είτε με αντικείμενα
συντρέχουν στο έργο του σχολείου μας.
τάξεις Ε’ & ΣΤ΄ στο μνημείου του Συντ/ρχη - 26/2/2021: Εκδηλώσεις και γιορτή για το - 9/6/211: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων από
Μορδοχάι Φριζή & Εκδηλώσεις ανά τάξη για Πουρίμ. το Μουσείο Διασποράς. • Οικ. Αντωνίου Γιώργου
την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. - 26/3/2021: Διαδικτυακός εορτασμός του - 17/6/2021 Διαδικτυακή παρουσίαση ποι- • Οικ. Σκαρλάτου
- 14/12/2020: Διαδικτυακή εκδήλωση της Πέσσαχ. ητικών δημιουργιών των μαθητών/τριών • Οικ. Νίκου Ζουρόπουλου
Ι.Κ.Θ για το Χανουκά με συμμετοχή των παι- - 6/4/2021: Διαδικτυακή επιμορφωτική - ενη- των τάξεων Ε΄& ΣΤ΄του σχολείου μας, του
διών του σχολείου. μερωτική συνάντηση των εκπαιδευτικών με Γαλλικού Σχολείου Θεσσαλονίκης και του • Οικ. Αραμπατζή - Λέσκο
- 16/12/2021: Διαδικτυακό άναμμα κεριών τίτλο : « Διαχείριση άγχους και αρνητικών 43ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης • κα Πίντο Λίνα
του Χανουκά μαζί με τα παιδιά του Ιδ. συναισθημάτων εν μέσω καραντίνας - - 23/6/2021: Τελετή αποφοίτησης Στ΄ τάξης • κος Αμπαστάδο Μίμης
Δημοτικού Σχολείου της Ι.Κ. Αθήνας. Συναισθηματική νοημοσύνη και επικοινωνια- - 24/6/2021: Διαδικτυακή τελετή λήξης σχολι- • κα Σαπουνίδου Όλγα
- 17/12/2021: Διαδικτυακό άναμμα 8ου κές δεξιότητες στην τηλεκπαίδευση» . Κύρια κού έτους 2020-2021.
κεριού του Χανουκά μαζί με τα παι- ομιλήτρια η κα Γεωργία Κιζιρίδου, Εξελικτική
διά του εβραϊκού σχολείου Ulus της - σχολική ψυχολόγος.
Κωνσταντινούπολης. - 22/4/2021: Διαδικτυακή ενημερωτική Επιμέλεια του Εξώφυλλου και του Οπισθόφυλλου:
- 21/1/2021: Διαδικτυακή επικοινωνία των συνάντηση εκπαιδευτικών με την κ. Ναντίνα Οι ζωγραφιές των παιδιών του παιδικού σταθμού (Σιμόν, Ιάκωβος, Σωκράτης, Λυδία,
παιδιών και εκπαιδευτικών της Ε’ και Στ’ Κυριαζή. Κατερίνα, Σάμης, Ήβη, Αντριάνα, Φάνης, Κωνσταντίνα, Σόλων, Νόα, Λίαμ) και
του σχολείου μας με τα παιδιά του Γαλλικού - 26/5/21: Διαδικτυακή συνάντηση με εκπαι-
Σχολείου στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προ- δευτικούς από το Γαλλικό Σχολείο και άλλα παιδιών του δημοτικού σχολείου (Νεφέλη Ν., Δανάη Ν., Σίμων Μπ.) με θέμα την επέτειο
γράμματος για την Ημέρα Μνήμης του σχολεία με σκοπό την οργάνωση της παρου- της 25ης Μαρτίου του 1821, οι ζωγραφιές των παιδιών του νηπιαγωγείου (Προνήπια: Δάφνη,
Ολοκαυτώματος. σίασης ποιημάτων των παιδιών των τάξεων Δημήτρης, Μικαέλα, Μπερτίνα, Νόα, Ραφαήλ, Νήπια: Αλέξης, Αντωνία, Βάσια, Δαβίδ,
- 27/1/2021: Εκδηλώσεις για την Ημέρα Ε΄& Στ΄ στα Ελληνικά και Γαλλικά και θέμα Ηλίας, Σάκης) εμπνευσμένες από αντικείμενα και συνήθειες των ανθρώπων εκείνης της
Μνήμης του Ολοκαυτώματος από όλες τις συναισθήματα για τις ημέρες καραντίνας και
τάξεις - Διαδικτυακή συνάντηση μαθητών/ αλλαγές που θα ήθελε ο καθένας η καθεμιά εποχής και το ποίημα μαθητή Πέτρου Τζ. της Δ’ τάξης αποτέλεσε την φετινή μας πρόταση για
να κάνει για τον κόσμο. εξώφυλλο και οπισθόφυλλο, τιμώντας με τον δικό μας παιδικό τρόπο την επέτειο του 1821…
ΜΊΚΡΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΊΔΊΑ Η ΕΦΗΜΕΡΊΔΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΊ ΌΝΌΜΑ
Μετά από 24 χρόνια κυκλοφορίας της «Μαθητικής Λύρας» και σχεδόν
Η γνώση δεν έχει τέλος, δεν ολοκληρώνεται, αλλά σίγουρα εμπλουτίζεται 10 χρόνια από την τελευταία ανανέωση της εφημερίδας του σχολείου
διαρκώς... μας οι μαθητές και οι μαθήτριες, που αποτελούν τους αρθρογράφους
Μια χρονιά κλείνει τον κύκλο της, μπαίνει στο συρτάρι της μνήμης, γεμάτη της, αποφάσισαν να της αλλάξουν όνομα.
εμπειρίες σε όλους τους τομείς. Όι εμπειρίες μας καθησυχάζουν και μας υπεν- Το προεδρείο της ολο-
θυμίζουν ότι δεν πειράζει που δεν γνωρίζουμε πολλά, γιατί ποτέ δε θα γίνει Προτεινόμενος τίτλος Ψήφοι μέλειας έλαβε πολλές και
αυτό. Ή δε θα τα θυμόμαστε όλα! Αλλά μπορούμε να συζητάμε, να διαβάζου- 1 Η μαγεία της μάθησης 35 ποικίλες προτάσεις. Με τη
διαδικασία της ψηφοφορίας,
με, να μελετάμε, να κρίνουμε, να συμπεραίνουμε και να μεταδίδουμε. Να μοι- 2 Οι χρυσές σελίδες 29 παρόλο που οι συνθήκες
ραζόμαστε τη γνώση, να εκπαιδευόμαστε. Καθώς κάθε κατάκτηση γνώσης είναι 3 Φλέμινγκ news 28 λόγω πανδημίας δεν ήταν
ένας αγώνας καθημερινός, προσπαθούμε οι εκπαιδευτικοί να μην είναι άνισος. 4 Μαθητές εν δράσει 21 πολύ ευνοϊκές, επικράτησε
Εσείς οι μαθητές και οι μαθήτριες κοπιάζετε με τις δυνάμεις σας. Κατανοούμε 5 Το λούνα παρκ των γνώσεων 21 ο προτεινόμενος από την Γ’
όλοι ότι με την ενότητα, την οργάνωση και την προετοιμασία θα επιτύχουμε 6 Παιδική φαντασία 18 τάξη τίτλος «Η μαγεία της
το ανώτερο. Επαναστατούμε σε κάθε τι που αδυνατούμε να καταλάβουμε ή να 7 Το εβραϊκό φλάουτο 18 μάθησης», σύμφωνα με τον
επισυναπτόμενο πίνακα.
συνειδητοποιήσουμε ή να αντισταθούμε στην απειλή. Αυτά είναι και τα μηνύ- 8 Η σπεσιαλιτέ των γνώσεων 16
ματα της ελληνικής επανάστασης που φέτος ολοκληρώνονται διακόσια χρόνια, 9 Μαθαίνω και δημιουργώ 16 Ας ευχηθούμε να είναι
καλοτάξιδη με το καινούριο
δύο αιώνες από τη μεγάλη έναρξη! Γνωρίζουμε όλοι τα βασικά της φάσης της 10 Το έξυπνο μολύβι 16 της όνομα!
ιστορίας και εμείς οι εκπαιδευτικοί περισσότερα. Προετοιμαζόμαστε για να 11 Η εφημερίδα του μέλλοντος 14
Η υπεύθυνη
είμαστε περισσότερο πειστικοί στην αφήγηση και τη δραματική πορεία των 12 Ο ύφαλος 14 έκδοσης εφημερίδας
γεγονότων, την ανάδειξη των προσωπικοτήτων που έδρασαν αποτελεσματικά. 13 Μαθητές σε δράση 12 Αγγελική Λιάπη
Μέσα από κείμενα και άλλες πηγές αναδεικνύονται οι ανθρώπινες αξίες και 14 Στο πρώτο θρανίο 11
11
15
Το άγριο ποτάμι
αρετές σαν την αγάπη, την ενότητα, την αλήθεια, την ελευθερία που αποτελούν 16 Ονειροδέτης μαθητών 11
και δικαιώματα όλων μας. Η ελευθερία έχει εξαιρετική σημασία για τον άνθρω-
πο, μια από τις ερμηνείες της είναι: πηγαίνω όπου αγαπώ! Κι έχουμε πολλές 17 Πίσω στον χρόνο 10
18
10
Μαθητικός χάρτης
σπουδαίες ελευθερίες, οι οποίες ενδυναμώνουν τα ιδανικά που χαρακτηρίζουν Η μαγεία
τον άνθρωπο και διαμορφώνουν στάση ζωής σε κάθε εμπόδιο κοινωνικό, 19 Οδός Φλέμινγκ 10 της μάθησης
οικονομικό, πολιτιστικό. Είναι πολύ σπουδαίο να μαθαίνετε και να μοιράζεστε. 20 Οξυγόνο 9
Να διορθώνετε τα λάθη σας. Να καλλιεργείτε όσα διδάσκεστε, να ανεβαίνετε 21 Τα νέα της Φλέμινγκ 9
σκαλοπάτια του πνεύματος και να δημιουργείτε.
Εύχομαι και αυτό το φετινό κοπιαστικό αλλά απολαυστικό ταξίδι στη γνώση
να αποτυπώσει θετικά στοιχεία στον χαρακτήρα σας και να το αναπολείτε με
τη χαρά της γνώσης και της εποικοδομητικής εμπειρίας. ΕΦΗΜΕΡΊΔΑ: ΕΚΔΟΤΗΣ:
Με εκτίμηση Η ΜΑΓΕΊΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Ίδιωτικό Δημοτικό Σχολείο Ί.Κ.Θ.
E-MAIL: jcschool1979@yahoo.gr
2 Εύα - Σάρρα Σαουλίδου - Σεβή ΕΚΔΟΣΗ: Ετήσια ΤΗΛ: 2310 830347
Η διευθύντρια του σχολείου
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ: Αγγελική Λιάπη
ΊΔΊΟΚΤΗΤΗΣ: Ίσραηλιτική
Κοινότητα Θεσσαλονίκης ΣΧΕΔΊΑΣΜΟΣ: Hy Brazil / Ί. Γκατένιο